satan

idag spela jag första matchen på nicolas almagro mot jeremy chardy. körde lite testningar av strategier idag. börja först spela på 1.7 o boka på 1.6 sen spela jag igen på 1.53 o boka på 1.43 sen spela jag igen på 1.31 och boka igen på 1.28 på så sätt öka jag min vinst från 3.45 till 4.75kr
totalt blev det en vinst på 20% vilket e jävligt bra. Då jag bara satsar 30kr så blir det inte så mycket men dom insatserna ska ju höjas så småningom =)

Andra matchen gick inte så bra jämt o jävligt ostabilt odds. lyckades röda ut mig på -2.40 vilket var rätt bra. hoppas jag kan gröna ut nu på set nummer 2. Denna session kör jag även skype med niclas. Suger att inte se matchne live svårt att hålla koll på scoreboard.
sista matchen gick appung. ingen kommentar. försökte lära mig geektoys gick inte så bra.

pavlyuchhenkova


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0