Penetta mot Navarro

Spelade bara första setet på denna matchen. körde en 15-40 o lyckades gröna utpå 1.37 kr 50kr satsat. sen va jag tvungen att gå till affären men jag gröna ut plus.Matchen för övrigt va väldigt rolig o titta på mycket bra spel o Penetta har en jvla serve o Navarro måste vara en av dom fulaste kvinnorna på denna jord haha. senare ska jag spela på Wawrinka mot hanescu se hur det går

kör wawrinka mot Hanescu nu. röda först ut på 70 öre efter en misslyckad 15-40. körde en till 15-40 där jag lyckades gröna ut till plus7 öre hehe så nu e jag på plus på matchen iallfall vilket e bra. domaren va osams om det var ute eller inne så jag back:a medans dom kolla o lyckades gröna ut. efter domaren dömt ut så hjödes det med 8 ticks så jävla tur man hann in emellan =)

Körde en till 15-40 på låga odds.. blev 30-40 o jag röda inte ut utan tänkta ha lite is i magen för oddsen va rätt låga. Wawrinka slaktar hans serve o jag grönar ut för 51 öre hehe. 1% vinst på denna matchen iallfall

totallt blev det plus 3.74% idag. helt ok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0