dagens betfair


kirilenko mot shedova
försökte mig på 30-0 här o 15-40 men dom spela väldigt ojämny. röda först ut på minus 10% men luckades jobba migg tillbaks så det sluta på 1%plus istället. så 11 procent jobba jag mig uppåt. nu sopelar jag på andreas seppi mot albert montanes. blaya montanes när det stod 15-40 o seppi lyckades vinna sättet. råka dock dubbelklicka så det blev 50kr lay på 1.65 o 1.62 sen backa jag på 1.73 så jag gick plus 11%. matchen fortsätter to be continued.
mm väntade ut en 15-40 till 40-40 o röda inte ut. p han andra vnn sättet så jag hamna på10%minus. men har nu efter 1 st 15-40 luckats arbete om och ligger nu på 2% grön en gångtill 5% plus ligger jag nu, nästan reparera skadan. sluta med plus 7% i slutet helg okräddning. man lär sig av sina misstag =)
matchen slut kirilenko vann

nu e det dags för ivan ljubicic mot michael llodra, odds just nu 1.41/1.42  och 3.3/3.75 så ivan e klar favorit börja med att satsa på 30-0. det blev 30-15 o jag nolla ut på 0. bra gjort för llodra kom ikapp sen. fan han klassar ut han andra snabbt. hittar inga bra lägen relativt låga odds nu på 1.13 så inte lönt att köra på 30-0 metoden. kanske 15-40 om llodra lyckaes breaka en serve. ligger nu minus 4% efter en misslyckad 15-40 spelar på nalbandian nu mot youzhny. gått sådär dragit bort massa förlust iallfall internet dog och jag gick väl mtyp minus 90 procent. tur d e små insatser. Och hur hanterar man nu detta? Öppnar en öl och super till! va fan gör detta om tusen år =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0